I když mají své údržbáře

Hotely a penziony mají své údržbáře. Větší resorty mají údržbářů hned několik, protože každý rozumí něčemu jinému. Nicméně údržbář v takovém zařízení obvykle nepracuje v nepřetržitém provozu, protože nikdo by ho nezaplatil, takže se může stát, že jeho nepřítomnost bude v okamžiku vzniklé krize vnímána jako velký problém. Jsou havarijní situace, které možná vydrží několikahodinový odklad, ale jsou situace, které vyžadují urgentní řešení problémů. Jak se s nimi vypořádat?

Je zapotřebí myslet s předstihem

Každý majitel hotelu či penzionu, každá recepční i každá servírka či uklízečka by měli mít uložené v mobilním telefonu číslo na havarijní služby http://www.kanalizace-instalateri.cz/ , aby bylo možné operativně a rychle řešit vzniklou závadu. Když už nelze zabránit škodě, je nutné ji alespoň eliminovat a na toto je zapotřebí myslet již s předstihem.